FANDOM

Daphne i tajemnica złotego posążka – pierwszy odcinek z serii Przygody Daphne Blake

FabułaEdytuj

Piękny słoneczny dzień, lato, 30 stopni na plusie. Daphne siedzi na leżaku na balkonie swojego domu, patrząc w swój srebrny laptop. Nagle dostała wiadomość: "GRATULACJE! WYGRAŁEŚ/AŚ LOT DO EGIPTU I WYCIECZKĘ DO WIELKIEJ PIRAMIDY CHEOPSA! ZGŁOŚ SIĘ JUTRO O 13.00 W BIURZE PODRÓŻY 'CZERWONY SMOK'. Daphne odłożyła laptopa i zapisała sobie datę i miejsce na karteczce i przylepiła na lodówce.

NASTĘPNY DZIEŃ - Sypialnia Daphne 12:30

Słychać dźwięk budzika. Daphne obudziła się i patrząc na zegarek, przestraszyła się, że to już ta godzina. Poszła pod prysznic, wymyła się, ubrała się w ubranie i wyszła bez śniadania. Złapała taksówkę i gdy chciała usiąść na tylnim fotelu taksówki, znalazła złoty posążek. Schowała go szybko do torebki i kazała kierowcy jechać do biura podróży i poczekać na nią. Daphne wzięła bilet i pojechała na lotnisko i wyjechała do Egiptu. Gdy już dotarła, wynajęła pokój w hotelu i spojrzała na posążek. Wygląda inaczej, niż wcześniej i teraz jest mniejszy i bardziej świecący. Przedstawia on małą piramidę na piedestale, na którym jest coś napisane: "Tene melo kans tu pero dat". Daphne zorientowała się, że to jest starożytny język i zadzwoniła do Velmy. Przez telefon przeliterowała jej, co pisze na figurce, a Velma przetłumaczyła jej, że odnalazła zagubiony skarb i że ten posążek ją tam poprowadzi.

Info o historiiNastępny rozdział →

Więcej z Fandomu

Losowa wiki