FANDOM

Eskapada – jest to drugi odcinek z serii Scooby-Doo Shorts. Przyjaciele wybierają się na Giewont, ale co ich tam czeka?

TreśćEdytuj

Po czołówceEdytuj

Ach, świeże, orzeźwiające górskie powietrze... Z dala od smogu, mgły i zanieczyszczeń, od złych warunków atmosferycznych, ponad 1700 metrów nad poziomem morza, na Giewoncie, pięcioro nieustraszonych przyjaciół:

  • Daphne - specjalistka do spraw mody!
  • Velma - mózg grupy!
  • Fred - silny i przystojny!
  • Kudłaty - zje wszystko co jest jadalne!
  • Scooby-Doo - pies Kudłatego! Charakter Kudłatego! Apetyt Kudłatego! Cały czworonożny Kudłaty z sierścią i długim jęzorem - oto Scoob!

dążyło, aby dojść na sam szczyt, ale, czy im się to uda, gdyż już na tym etapie zdarzają się kłótnie?

- Dobra, brygada! - Zasygnalizował Fred. - Jesteśmy na wysokości 1793 metry nad poziomem morza. Teraz, 102 metry musimy wejść po skale, trzymając się metalowych łańcuchów. Kudłaty, Scooby, musicie zostawić swoją wałówkę tutaj!

- Chyba śnisz! - Warknął Scooby.

- Gdyby nie wałówka, to 100 metrów byśmy nie przeszli, a co dopiero 102? - Zaznaczył Kudłaty.

- Całe jedzenie ciągnęliście w Wehikule Tajemnic, który też ciągnęliście za sobą, a to wymaga większego nakładu energii niż wspięcie się 102 metry wyżej bez targania ciężarów. - Stwierdziła Velma. Chłopcy, aby nie tracić czasu, zjedli połowę prowiantu. Teraz detektywi mogliby dopiąć swego, gdyby nie kłopot Daphne.

- Mhm, Fred! - Zawołała. - Nie mogę tam wejść. Ubrałam sobie szpilki!

- Daphne... - Zawołał poirytowany Fred. - Co Ci do głowy przyszło, aby ubierać szpilki na wycieczkę w góry?

- Wiesz, słyszałam gdzieś bardzo mądre słowa. Były tak mądre, że to chyba słowa jakiegoś poety, na przykład Szekspira. - Tłumaczyła Daphne. - Brzmią one tak - Czy Paryż, czy Mołotowo, zawsze wyglądaj odlotowo!

- Uważaj, bo jak spadniesz, to odlecisz na zawsze! - Przeraził się Kudłaty.

- A co do tych słów, Daphne, były one w reklamie kreacji Świnki Wieśki. - Uprzedziła Velma.

- Dobrze! - Wkurzył się Fred. - Mam tego dość! Jesteście nieprzygotowani, to idę sobie sam na szczyt!

Fred pochwycił się stalowego łańcucha. Zdjął koszulę, ponieważ było mu gorąco. Aż tu nagle... bum! Piorun trafił dwa metry przed Fredem, a półka skalna się zwaliła. Potężny grzmot przeraził wszystkich, a z nieba poczęły spadać krople letniego deszczu.

- Deszcz w górach jest niebezpieczny! - Przeraziła się Velma. - Wsiadajmy do Wehikułu i spadajmy stąd!

- Ach! - Zamruczał Fred pod nosem. - Gdyby ta kłótnia nie trwała dwadzieścia minut, to moglibyśmy sobie cyknąć selfie na szczycie...

PostacieEdytuj

  • Tajemnicza Spółka: Wszyscy Członkowie

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki