FANDOM

Kino – 6. odcinek serialu Scooby-Doo Shorts.

TreśćEdytuj

Po czołówceEdytuj

Kudłaty i Scooby, spragnieni czegoś nowego oraz emocji postanowili wybrać się do kina. Olbrzymi budynek Kinema Kity dosłownie zapraszał do środka. Kiedy go otwarto, wszystkie inne kina zbankrutowały. A że jest to zagraniczna marka, to prawie nic w kraju nie zostaje. Jednak komfort oglądania jest nie do porównania z jakimkolwiek kinem w USA. Kudłaty i Scooby weszli do środka. Przez olbrzymie okna do środka trafiało bardzo dużo naturalnego światła. Czarne płytki, czerwone sofy - całe Kinema Kity! No i oczywiście plakaty filmowe, do których to od razu podeszły żarłoki (a o dziwo nie do bufetu).

- Dobra, Scoob. - Zaczął Kudłaty. - Co oglądamy? Musimy tu znaleźć coś dla siebie! W takim ogromie filmów amerykańskich i zagranicznych musi, po prostu MUSI się coś znaleźć!

- Tylko co? - Zapytał Scooby.

- Jakiś film, rzecz jasna! - Powiedział Kudłaty. - Co powiesz na... Martyna w krainie inków?

- Chyba jakiś reportaż.

- Jest też Praca dla reportera.

- Nie chcę reportażu. - Powiedział jasno Scooby.

- To w takim razie może Ciemniejsza strona braci?

- To jest chyba dla dorosłych.

- No racja! - Skapnął się Kudłaty. - Patrz! Wakacje w krainie Muminków!

- Może być coś dla dzieci, ale mniej dziecinnego.

- Kurczę! Już wiem! Bjorn i fabryka czekolady!

- Tak! Tak! Tak! - Przytaknął Scooby! - Mniam! Mniam! Mniam!

- No właśnie, mniam, mniam, mniam, ale przez to mniam na filmie będzie buur buur! Proponuję wziąć coś do jedzenia!

Chłopcy podeszli do bufetu. Bufet pełen pyszności, ceny przy kości. To znaczy: bardzo wysokie ceny! Dwadzieścia dolarów za małą paczkę popcornu? Pięćdziesiąt funtów za dużą paczkę nachosów i małą colę? Zdzierstwo! Ale żarłoków nic nie powstrzyma. Wzięli wszystkiego po trochu, zapłacili kartą. Gdy tu nagle sobie przypomnieli, że trzeba jeszcze kupić bilety.

- Może jeszcze wystarczy pieniędzy... - Skrzywił minę Kudłaty.

No i wystarczyło, ale następny seans dopiero za pół godziny. Tak więc chłopcy musieli odczekać dany czas i nie zjeść wszystkiego... no i się udało! Weszli na salę kinową, którą pomylili z jeszcze inną, i jeszcze inną... Ale w końcu usiedli na swoich fotelach. Reklamy właśnie się skończyły. Na ekranie pojawiło się otoczone zieloną mgłą logo Warner Bros. Animation. I ten odgłos: Proszę wyłączyć wszelkie urządzenia elektroniczne. Dziękujemy!.

- A, no racja! - Przypomniał sobie Kudłaty.

Kudłaty sięgnął do sąsiedniego, pustego fotela i wyłączył kamerkę. (Właśnie wtedy ekran telewizora się załamał i wyłączył).

PostacieEdytuj

Tajemnicza SpółkaEdytuj

Odcinki serialu Scooby-Doo Shorts
Seria pierwsza: BiegEskapadaSalonPoszlakaPułapkaKinoPismoSklepolandiaPoleBudowaKolęda

Seria druga: MetroGościeBractwoOpiekaSensInformatykaBrodaFabryka szczęściaFociaHomośKarnawał