FANDOM

Pismo – 7. odcinek serialu Scooby-Doo Shorts.

TreśćEdytuj

Po czołówceEdytuj

- Brać go! - Krzyknął Fred.

Brygada właśnie ścigała Chichrotacza po parkingu miejskiej galerii handlowej. Jednak potwór biegł jak szalony, był szybszy od Kudłatego i Scooby'ego! Śmiał się tylko szyderczo w stronę Spółki i biegł dalej. W końcu zniknął z horyzontu, przebiegł jezdnię i wpadł w krzaki. Nie było sensu dalej biec za nim. Chichrotacz wygrał i tym razem. Detektywi, czujący gorzki smak porażki, usiedli na jednej w pobliskich ławek.

- No nie! - Nie mógł uwierzyć w to wszystko Fred. - Chochrotacz już kolejny raz ominął naszą pułapkę i uciekł!

- Może następnym razem przygotuj sobie plan B? - Zaproponował Kudłaty.

- To idealny pomysł! - Stwierdził Scooby.

- Meh... - Mruknęła Daphne. - Zawsze mówię, byście przygotowali plan awaryjny i nikt mnie nie słucha! A gdy po porażce olśniło Kudłatego to myślicie, że z niego geniusz? Litości...

- Nieważne, czyj to był pomysł, ale Fred Jones nie powiedział jeszcze ostatniego słowa! - Powiedział Fred. - Ale nie mamy żadnych poszlak...

- Z tym nie zgodziłabym się. - Powiedziała Velma. - Gdy Chichrotacz uciekał, spod jego peleryny wypadła ta kartka! Jest to karta upoważniająca do odbioru zamówienia xc09772612468 w sklepie sportowym.

- Z tego co widzę, to ten sklep to Adidas... - Stwierdził Fred przyglądając się kartce. - A poza tym nigdzie nie ma danych odbiorcy...

- Ale po co jakiś śmieszek miałby coś zamawiać w Adidasie? - Spytał Kudłaty.

- Oto właśnie jest pytanie. - Powiedziała Velma. - Jutro z rana zajrzymy do tego sklepu, dziś galeria jest już zamknięta.

Wstał nowy dzień. Nad Kryształowym Zdrojem błysnęło słońce. Galerię otwarto. Detektywi wybrali się do Adidasa, by zdobyć więcej poszlak dotyczących Chichrotacza. Sklep zajmował bardzo dużą powierzchnię i było tam wszystko, co związane ze sportem i kilka rzeczy mniej z nim związanych. Choć Fred był zafascynowany, to dziewczyny zaciągnęły go do lady, gdzie stał sprzedawca.

- Elo, jestem Edward, w czym mogę służyć? - Powiedział sprzedawca, był dopiero co po osiemnastce.

- Dzień dobry. - Powiedział Velma. - Znaleźliśmy taką oto kartę do odbioru zamówienia. Chcielibyśmy wiedzieć coś o zamawiającym.

- Sory, nie ma mowy! - Odparł sprzedawca.

- Dlaczego? - Spytała Velma.

- Ochrona prywatności coś ci mówi? - Powiedział sprzedawca.

- A wyjątek od ochrony prywatności w razie prowadzenia śledztwa coś ci mówi? - Zaczęła blefować Velma.

- Och, spoks... - Przekręcił oczami Edward. - Pokaż mi tę kartę.

Velma podała kartę sprzedawcy. Ten dokładnie ją obejrzał.

- Cóż, jest to pismo mojej koleżanki, Adrianny, ale sory, ona nic wam nie powie, bo ma sklerozę. - Odparł sprzedawca.

- A możemy przejrzeć nagrania z monitoringu? - Spytał Scooby.

- Co ziom? - Zdziwił się sprzedawca patrząc się na psa.

- Przepraszam, mam czasami chrypkę... - Wybrnęła z niezręcznej sytuacji Velma. - Możemy więc przejrzeć te nagrania?

- Niestety, wczoraj wszystkie kamery uległy awarii i wymieniono je po zamknięciu galerii, a materiał z ostatnich 72 godzin zniknął.

Detektywi wyszli ze sklepu zniechęceni.

- No i nie mamy żadnych poszlak! - Krzyknął Fred.

- Nie byłabym tego taka pewna! - Wtrąciła Velma. - Wiemy, że Chichrotacz zamawiał coś w sklepie sportowym, teraz tylko poczekać, aż zamówienie przyjdzie i je odebrać. Będzie to kolejna poszlaka.

- Oj tam, nie przejmujcie się poszlakami! - Powiedziała Daphne. - Jesteśmy w galerii, więc pora zacząć shopping!

PostacieEdytuj

Tajemnicza SpółkaEdytuj

Tajemnicza SpółkaEdytuj

Inne postacieEdytuj

  • Chichrotacz - Krzysztof Szczepaniak
  • Edward - Jacek Wolszczak

Odcinki serialu Scooby-Doo Shorts
Seria pierwsza: BiegEskapadaSalonPoszlakaPułapkaKinoPismoSklepolandiaPoleBudowaKolęda

Seria druga: MetroGościeBractwoOpiekaSensInformatykaBrodaFabryka szczęściaFociaHomośKarnawał