Fandom

Fanowska Wiki Scooby-Doo

Pod złotym gobelinem

122strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Żwawym krokiem wkroczyłam do księgarni "Pod złotym goblinem". Gdzież indziej mogłabym się wybrać jak nie tam? Ogromne półki wręcz uginały się pod ciężarem opasłych książek. Czego tam nie było? Klasyczne horrory o wampirach, przewodniki po świecie duchowym, poradniki, jak przetrwać wakacje z Yeti... Było w czym wybierać.

- Pani żartuje?! Chce pani zamknąć "Pod złotym goblinem", by otworzyć tu kolejny "Modny ciuszek"? - rozległ się podirytowany głos z głębi sklepu.

- Niestety, panie Zelmann, nie zapłacił pan jeszcze zaległego czynszu... Sprzed pół roku. Jestem zmuszona tak postąpić - odparła jakaś kobieta.

Zaciekawiona ruszyłam w kierunku, skąd dobiegały głosy.

- Ależ panno Darzecka, proszę poczekać jeszcze tydzień - błagał sprzedawca. Był to krępy mężczyzna w okularkach, ubrany w mocno znoszony już garnitur.

- Nie ma takiej opcji. I tak czekałam zbyt długo - odparła zdecydowanym głosem, po czym ze stukotem obcasów ruszyła w kierunku wyjścia, wymachując swoim gęstymi rudymi lokami.

- Przepraszam, panie Zelmann, to naprawdę ostatnie dni księgarni? - spytałam ze smutkiem. Gdzie ja będę kupowała kolejne tomy "Serii niezwykłych zwykłych faktów"? A co z "Zombie magazynem"? Nie!

- Niestety tak... - mruknął. - Coraz mniej klientów... Nie stać mnie na rachunki a teraz jeszcze to monstrum... Po prostu cudownie.

- Ech, niestety, coraz mniej osób interesuje się potworami, co poradzić... - odparłam zniesmaczona. Jak można nie lubić potworów i tajemnic? Zaraz, zaraz... Monstrum? - Co miał pan na myśli, wspominając o... - Moje pytanie przerwał dzwonek telefonu.

- Tak? Co się stało, Fred? Potwór z Galerii Handlowej?! Już biegnę! - zakończyłam połączenie. - Przepraszam, panie Zelmann, muszę pędzić. Ale jeszcze tu wrócę - zapewniłam i prędko ruszyłam do sklepu "1001 drobiazgów niezbędnych do zbudowania idealnej pułapki", gdzie czekał na mnie Fred.

← Poprzedni rozdziałInfo o historiiNastępny rozdział →

Więcej z Fandomu

Losowa wiki