FANDOM

Scooby-Doo: Po pięciu latach/ROZDZIAŁ 1
Po.jpg
Poprzedni rozdział Brak
Następny rozdział Kliknij tu!

Kryształowy Zdrój. Godzina trzecia w nocy. Kudłaty i Scooby śpią, a nad miastem pojawia się dziwny dym. Czy te zanieczyszczone powietrze pochodzi z fabryki? Nie. To dym Zwęglacza! (Więcej informacji w artykule:Zwęglacz).

-Scooby!- woła Kudłaty.

-Co jest?- pyta się zaspany Scooby.

-W naszym mieście pojawił się dziwny dym oraz potwór!-.

-Czy powiedziałeś p-p-potwór!-.

-Musimy zadzwonić do Fredura, nie zaraz Fedkueka, poczekaj Scooby znajdę tą skrzynię z naszymi zdjęciami i przygodami.-.

Kudłaty znalazł skrzynię i znalazł tam zdjęcia i maski zbirów.

-Tak już sobie przypominam: Daphne, Fred i Velma. Hm...- pomyślał Kudłaty- Tylko gdzie możemy ich znaleźć?-.

                                                    X

Kudłaty i Scooby poszli do domu rodziców Velmy i zapytali się ich gdzie jest. Ci powiedzieli im, że wyjechała na studia do Kanady parę dni po rozpadzie ekipy. Nasi żarłoczni przyjaciele postanowili na początek odnaleźć Velmę, a następnie resztę ekipy.

Tymczasem w Kanadzie

-Ech, kolejny dzień wykładów zakończony-stwierdziła Velma.

-Masz rację Velma!-.

-Kudłaty, Scooby! Nie mogę uwierzyć, że po pięciu latach po raz kolejny się spotykamy!-.

-Tak, ale to już koniec rozdziału, a my sawsze na końcu ściągamy maskę zbirowi-powiedział Scooby.

-Scooby, my jesteśmy dopiero na półmetku tego rozdziału-powiedział Kudłaty- Do Kryształowego Zdroju!-.

-Ale po co?-zapytała zdezorientowana Velma.

-Aby pokonać upiora!-odpowiedział Kudłaty.

Nareszcie w domu

Oto Kryształowy Zdrój. Niespokojny, Straszny i smutny. A kto nad nim panuje? No właśnie: Zwęglacz.

CD.N (Dopracuje dalej ten rozdział :) Napisał Autor: Ben10 fan nr 1)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki