FANDOM

Scooby-Doo and Batman: Joker claun attack !.Gra komputerowa wzorowana na Scooby-Doo spotyka Batmana.Gra w 2001 roku pojawiła się na PC.2002 na PS2,Xbox,GameCube,PSone.2003 na Game Boy Advance

Fabuła Edytuj

Prolog Edytuj

Batman,ściga Jokera,który zabrał Robina.,Kiedy Batman dociera okazuje się że to jest pułapka.I uwięził Batmana w klatce,ale Batman używa swojego gadżetu i uwalnia siebie i Robina.Tym czasem Joker ucieka z swojej ciężarówki,a człowiek-nietoperz siada do batmobile'u i rusza na klaunem.

Akt 1 Edytuj

Spółka rusza do Gotham City,gdzie potem Joker porywa Freda,Daphne i Velme.Kudłaty i Scooby ruszają za pościg i potem ucieka swoim helikopterem.Nagle pojawia się Batman,mówi że gonił go,ale uciek i śledził go.Kudłaty pyta.dlaczego Joker porwał jego przyjaciół,a Batman odpowiada,że będą eksperymentem do armii klaunów.Robin musi cel udania się do Chemanical factory.Scooby i kudłaty dostają się i po cichu pokonują wrogów.Kiedy widzi Daphne okazuje się że to kukła z wiadomością,że przyjaciele są w banku.Potem pojawia się Bane i Kudłaty i scooby muyszą pokonać Bane.Po pokonaniu bohaterowie dostają się do banku.

Zadanie poboczne Edytuj

Kiedy Scooby pokonuje wrogów (żeby staruszka przeszła),staruszka uderza Scooby'ego.

Akt 2 Edytuj

Scooby i Kudłaty,ruszają do banku,gdzie bandyci ruszają do rabowania.Scooby powstrzymuje bandytów i dostawiają się do ataku.Kudłaty i Scooby po cichu pokonują wrogów i dostają się do kolejnego pomieszczenia,gdzie pojawia się Firefly,gdzie bohaterowie szybko pokonują go.Kiedy widzą Freda,to okazuje się że to znów kutła i Joker z wiadomości powiaduje,ze bohaterowie są na wieży zegarowej.Potem na dachu pojawia si pingwin,których in atakuje i pokonują go.

Ucieczka Jokera Akt 3 Edytuj

Podczas kolejnej ucieczki Jokera.Batman,Kudłaty i Scooby to atakuj wrogowie z autami.Ale potem pojawia się Ciężarówka Jokera,która zostaje niszczona.

Epilog Edytuj

Kiedy Scooby i Kudłaty,są na wieży zegarowej,dostając się i spotkają Jokera i walczą z nim.Po pokonaniu zostaje aresztowany i pojawia się THE END! Koniec!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki