FANDOM

Rozdiał 1 - Burza

W środku nocy Kudłaty budzi się i słyszy grzmoty burzy nie przejmuje się tym i znów zasypia. Za chwilę znów się budzi bo grzmoty burzy się nasilają. Nie może już spać więc wstaje i budzi Scooby'ego.

- Scooby nic nie słyszałeś?

- Nie Kudłaty.

- Naprawdę nic nie słyszałeś? - niedowierzał Kudłaty.

- Nie, coś się stało?

- Nie, były straszne grzmoty.

- Mogę iść dalej spać. - spytał Scooby.

- Tak, ja pójdę poszukać Robika.

Tak więc Scooby zaczął dalej spać, a Kudłaty poszedł poszukać Robika.

Przeszukał prawie całą rezydencję. Poszedł przeszukać kuchnię, nagle usłyszał głos Robika odwrócił się. Stał za nim Robik.

- Co tutaj robisz? - Robik nie odpowiedział.

Kudłaty spytał ponownie Robik nadal nic nie mówił.

Nagle Robik zaczął wydawać dziwne dźwięki i przestał działać.

- Cóż, będzie trzeba iść z nim do serwisu. - powiedział Kudłaty i wrócił do łóżka.

Gdy już spał miał dziwne sny. Najpierw mu się śniło że jest w więzieniu za zjedzenie za dużo scooby chrupek, potem że Scooby nie chciał być jego przyjacielem. Później śniło mu się najdziwniejsze. śniło mu się że Robik w swoim pokoju robił dziwne rzeczy gdy podszedł zobaczył że Robik robi swoje własne kopie. Mówił przy tym jakieś dziwne rzeczy Kudłaty nie mógł zrozumieć. Podzszedł bliżej by usłyszeć ale Robik go zobaczył. Razem ze swoimi kopiami szedł już w stronę Kudłatego zauważył że Robik i wszystkie jego kopie miały czerwone oczy. Kudłaty przestraszył się i szybko się obudził. Zbiegł w to miejsce gdzie dokładnie popsuł się Robik ale go tam nie było. Kudłaty zaczął przeszukiwać całą rezydencję nie znalazł go. Powyglądał przez okna nigdzie go nie było. Wrócił do łóżka nie chciał spać ale powoli oczy same mu się zamknęły.

Rozdział 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki