FANDOM

528afea8000eef7a4f89a717.jpg

Tak! Udało się! Jedziemy na zakupy!

Z wszechogarniającej mnie radości nie byłam w stanie przełknąć nawet śniadania. A zresztą, może to i dobrze, i tak miałam zbyt mało czasu na wyszykowanie. Tempem godnym wpisania do Księgi Rekordów Guinnessa wymodelowałam włosy, zrobiłam dokładny makijaż, a na koniec ubrałam śliczną fioletową sukienkę i zielone buty na koturnie.

- Daphne... Schodzisz wreszcie? Czekamy od 15 minut! - Rozległ się krzyk Velmy z dołu.

- Powoli robimy się głodni! - jęknął Kudłaty.

- Właśnie! - przytaknął Scooby.

- Żarłoki, spokojnie, w Centrum Handlowym znajdziecie mnóstwo barów szybkiej obsługi! - zapewnił ich ze śmiechem Fred.

W końcu, po staniu w długich korkach i wysłuchaniu monologu Kudłatego "O tym, dlaczego zakupy są straszne", dotarliśmy na miejsce.

- Och, tu jest... Cudownie! Może, może tak byśmy się rozdzielili? - zaproponowałam nieśmiało. Sklepów było zdecydowanie za dużo, by zdążyć je wszystkie odwiedzić w ciągu paru godzin.

- Ej! To moja kwestia! - obruszył się Fred.

- Ups, wybacz - Uśmiechnęłam się słodko.

- Hm, popieram wniosek! - stwierdziła Velma. - W razie, jak któreś z nas znajdzie coś fajnego na prezent, zdzwonimy się.

- Mmm, to my ze Scoobym sprawdzimy przy okazji ofertę kulinarną tej Galerii - mruknął Kudłaty.

- Tak! Tak! - ożywił się Scooby i zaczął coś intensywnie węszyć. - Tam! - Wskazał łapą. - Tam czuję coś smakowitego!

Wszyscy wybuchliśmy śmiechem. Ach, te łasuchy!

- No, to zakupy czas zacząć! - obwieściłam i ruszyłam do stoiska "Modnego Ciuszka". Reszta Spółki wzięła ze mnie przykład i rozeszła się w tylko sobie znanych kierunkach.

← Poprzedni rozdziałInfo o historiiNastępny rozdział →

Więcej z Fandomu

Losowa wiki